Conversie optimalisatie oplossing beeldmerk ter illustratie
Macbook
#conversionOptimalisation

Altijd op pole position omtrent vindbaarheid 🔍

Wil je de conversie optimaliseren op je website of applicatie? Bij flooris hebben we veel ervaring met SEO en tools als Google Analytics, Google Lighthouse en Rich Snippets. Hiermee kunnen we jouw website of applicatie zo optimaliseren dat je altijd op poleposition staat op het gebied van conversie.

Wil je de conversie optimaliseren op je website of applicatie? Bij flooris hebben we veel ervaring met SEO en tools als Google Analytics, Google Lighthouse en Rich Snippets. Hiermee kunnen we jouw website of applicatie zo optimaliseren dat je altijd op poleposition staat op het gebied van conversie.

Poleposition door SEO

SEO staat voor “Search Engine Optimalization”. Hiermee kan een website zo geoptimaliseerd worden dat hij hoog scoort in de organische zoekresultaten van zoekmachines. We besteden veel tijd en aandacht om jouw website of applicatie hoog in deze zoekresultaten te krijgen, zodat deze hoog scoort in de ranking van Google. Poleposition dus!

Belangrijke SEO factoren

Diverse factoren spelen van belang voor een goede SEO-strategie. Zo is de volgorde van Headings is heel belangrijk om de content op de pagina te verdelen en moet elke pagina maximaal één H1 tag hebben. Daarnaast is de lengte van de content op de pagina belangrijk. Er is namelijk bewezen dat een webpagina met gemiddeld 2.000 woorden het hoogst scoren in de organische zoekresultaten van Google.

Gebruiksvriendelijkheid en laadtijd speelt ook een grote rol. Bij flooris maken we gebruik van het mobile-first principe, zodat de website of webapplicatie op elk device goed draait. Daarnaast zorgen we door onze flooris-strategie dat de laadtijd zo’n snelle pace heeft dat je concurrenten je op dat vlak niet zullen inhalen.

Diverse SEO-tools

Voor een ijzersterke strategie gebruiken we verschillende tools. Onderstaande tools gebruiken we het meest.

Google Lighthouse

Door middel van Google lighthouse zorgen we ervoor dat jouw website of applicatie een perfecte score haalt op Performance, Accesibility, Best Practices en SEO. Zowel op desktop als mobiel levert dit een positief effect op de organische zoekresultaten.

In Google Lighthouse draaien we een overzichtelijk rapport uit waarin we in detail kunnen zien wat er nog beter kan voor een goede optimalisatie. We passen de strategie meteen aan! Hierdoor wordt de beoordeling van Google niet alleen beter, maar is de gebruikerservaring ook direct vriendelijker.

Google Analytics

Met Google Analytics zien we hoe de gebruikers op jouw website navigeren en wat zij interessant vinden. Zo kunnen we precies zien waar ze vandaan komen, waar ze op klikken en hoelang ze op een bepaalde pagina actief zijn. Door deze gedetailleerde informatie kunnen we wijzigingen op de website aanbrengen zodat deze aantrekkelijker wordt voor jouw doelgroep.

Structured data

Door Structured data te gebruiken kunnen we Google voorzien van een preciezer antwoord op de zoekopdracht van de gebruiker. Google weet dan nog beter waar je content over gaat wat resulteert in een hogere vindbaarheid. Binnen Structured data maak je gebruik van “Rich Snippets” wat uitgelichte items zijn binnen de content van je pagina.

Ben je benieuwd hoe wij jouw website of applicatie op poleposition krijgen? Neem contact met ons op.

#builtSolutions

Gerelateerde projecten