Ongekend snelle service en support 📱
Hulp nodig? Wij staan voor je klaar om te helpen. Bestel Gold of VIP kaarten en krijg toegang tot onze servicedesk en paddock omgeving. Deze paddock omgeving is ons afgesloten klanten portaal waar je in de watten gelegd wordt. Stel een vraag en krijg antwoord. Raadpleeg reeds verzamelde kennis en wordt op de hoogte gebracht met notificaties als er incidenten geïdentificeerd zijn en geupdate worden.
Service levels
We bieden onze service en support in 3 standaard service levels:
Silver
Gold
VIP
Bovenop deze standaard service levels, bieden we nog aanvullende service diensten welke deels afhankelijk zijn van externe factoren. Wij adviseren per klant omgeving welke aanvullende services nodig zijn om elke oplossing optimaal en veilig te laten presteren.
De belangrijkste aanvullende service, is het up-to-date houden van de gehele klant omgeving.
Silver
telefonische support
uptime monitoring
Gold
Alles van Silver
+ slack
+ sentry exception monitoring
VIP
Alles van Gold
+ security analyse en reporting
Updates
Het up-to-date houden van een klant omgeving is deels vanzelfsprekend. Echter is er ook vaak sprake van externe factoren welke impact kunnen hebben op het update proces.