Service en support oplossing beeldmerk ter illustratie
Macbook
#serviceAndSupport

Ongekend snelle service en support 📱

Bij flooris B.V. bieden we diverse pakketen aan om jou op razendsnelle manier een oplossing te kunnen bieden voor jouw ideeēn en problemen. Krijg toegang tot onze servicedesk en paddock omgeving waar je met al jou vragen terecht kunt.

Hulp nodig? Wij staan voor je klaar om te helpen. Bestel Gold of VIP kaarten en krijg toegang tot onze servicedesk en paddock omgeving. Deze paddock omgeving is ons afgesloten klanten portaal waar je in de watten gelegd wordt. Stel een vraag en krijg antwoord. Raadpleeg reeds verzamelde kennis en wordt op de hoogte gebracht met notificaties als er incidenten geïdentificeerd zijn en geupdate worden.

Service levels

We bieden onze service en support in 3 standaard service levels:

  • Silver

  • Gold

  • VIP

Bovenop deze standaard service levels, bieden we nog aanvullende service diensten welke deels afhankelijk zijn van externe factoren. Wij adviseren per klant omgeving welke aanvullende services nodig zijn om elke oplossing optimaal en veilig te laten presteren.

De belangrijkste aanvullende service, is het up-to-date houden van de gehele klant omgeving.

Silver

Gold

VIP

  • Alles van Gold

  • + security analyse en reporting

Updates

Het up-to-date houden van een klant omgeving is deels vanzelfsprekend. Echter is er ook vaak sprake van externe factoren welke impact kunnen hebben op het update proces.